Nr postępowania: ZP.2390-17/16/R.IZ | Data ogłoszenia: 07.12.2016 r. | ||||||||||||||||||||||
Nazwa i adres Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie |
|||||||||||||||||||||||
Tytuł postępowania: „Dostawa analizatora składu masy ciała wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie”
|
|||||||||||||||||||||||
Tryb: Przetarg nieograniczony | |||||||||||||||||||||||
Miejsce i termin składania ofert/ wniosków: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, Skrzydło D, pok. 104 66 - 100 Sulechów Data: 15.12.2016 r. godz.: 12:30
|
|||||||||||||||||||||||
Miejsce i termin otwarcia ofert/ wniosków: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, Skrzydło D, pok. 105 66 - 100 Sulechów Data: 15.12.2016 r. godz.: 13:00 |
|||||||||||||||||||||||
INFORMACJE: | |||||||||||||||||||||||
Nr postępowania: ZP.2390-17/16/R.IZ INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
Uprzejmie informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa analizatora składu masy ciała wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie”,, została złożona jedna oferta. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 15.12.2016 r., o godz. 13:00. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia: 12 000,00 zł brutto Zestawienie ofert z dnia 15.12.2016 r.
Numer rejestru: ZP.2390-17/16/R.IZ Sulechów, dnia 16.12.2016 r. OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEG Na podstawie art. 92 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.), Zamawiający informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa analizatora składu masy ciała wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie”, została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę: MEDKONSULTING TANITA POLSKA SARA WYLEGALSKA ul. Jana Ludygi-Laskowskiego 21, 61-407 Poznań. Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ponieważ Wykonawca ten spełnił wszystkie warunki postawione w siwz. Ponadto Wykonawca uzyskał najwyższą ilość punktów, wyliczoną według kryterium przyjętego w postępowaniu. Jednocześnie informuję, iż w prowadzonym postępowaniu została złożona jedna oferta:
|
|||||||||||||||||||||||
WYNIK POSTĘPOWANIA: | |||||||||||||||||||||||
Ogłoszenie nr 1118 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Sulechów: Dostawa analizatora składu masy ciała wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 360610-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, krajowy numer identyfikacyjny 97075188000000, ul. ul. Armii Krajowej 51, 66100 Sulechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 528 300, faks 683 528 303, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora składu masy ciała wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.2390-17/16/R.IZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa analizatora składu masy ciała wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie. 2.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Załączniku nr 1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz rzeczowo – cenowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na pisemne wezwanie Zamawiającego przedstawił: opis techniczny zaoferowanego sprzętu – w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (w języku polskim). 5. Miejsce dostawy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie Instytut Zarządzania i Inżynierii Rolnej w Kalsku, Kalsk 67, 66-100 Sulechów. 6. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej w innych projektach, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. 7. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta. 8. Po zrealizowaniu przedmiot umowy Wykonawca dostarczy instrukcje i opisy techniczne konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy w języku polskim. 9. Maksymalna wymagana przez Zamawiającego Gwarancja: 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 38432000-2 Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami |