Nr postępowania: ZP.2390-28/17/R.IZ |
Data ogłoszenia: 26.05.2017 r. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa i adres Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 51 66 - 100 Sulechów tel (068) 352 84 18, fax (068) 352 84 19 www.pwsz.sulechow.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tytuł postępowania: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: Część 1: Doposażenie pracowni chromatografii Część 2: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych Część 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Część 4: Dostawa urządzeń laboratoryjnych Część 5: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40 Część 6: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tryb: Przetarg nieograniczony |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miejsce i termin składania ofert/ wniosków: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, Skrzydło D, pok. 104 66 - 100 Sulechów Data: 13.06.2017 r. godz.: 12:30
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miejsce i termin otwarcia ofert/ wniosków: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, Skrzydło D, pok. 105 66 - 100 Sulechów Data: 13.06.2017 r. godz.: 13:00 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJE: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwaga: w celu otwarcia opisów przedmiotu zamówienia w wersji edytorkiej zaleca się korzystanie z przegladarki internetowej: Mozilla Numer rejestru: ZP.2390-28/17/R.IZ Sulechów, 31.05.2017 r.
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pt.: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: Część 1: Doposażenie pracowni chromatografii Część 2: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych Część 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Część 4: Dostawa urządzeń laboratoryjnych Część 5: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40 Część 6: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych”
Zamawiający, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2015 poz. 2164, ze zm.), dokonuje zmiany treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamiana dotyczy opisu przedmiotu zamówienia w Części 5 niniejszego postępowania, tj. zmianie ulega treść załącznika nr 1e do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych. W wyniku dokonanej zmiany opisu przedmiotu zamówienia w Części 5 postępowania, zmianie ulegają zapisy następujących rozdziałów SIWZ: Rozdział 3 pkt 12 SIWA otrzymuje brzmienie:
Rozdział 10 pkt 11 otrzymuje brzmienie: 11. „Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację:
*Wskazać część o którą ubiega się Wykonawca”
Rozdział. 11 pkt 1 i 2 otrzymują brzmienie: 1. „Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 48 pok. nr 104, w terminie do dnia 13.06.2017 r. do godz. 12:30. 2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 13.06.2017 r. o godz. 13:00 w pok. 105, przy ul. Armii Krajowej 48, 66-100 Sulechów”. Rozdział 13 pkt 2 lit b) otrzymuje brzmienie: b) „Liczba punktów w kryterium: „Dodatkowy okres gwarancji” (OFG) liczona będzie według wzoru:
Zmianie ulega również zapis pkt-u 5 Załącznika nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy: „5. Okres gwarancji dla części 1, 3 i 4 wynosi 12 miesięcy, dla części 2 i 6 – 24 miesiące, natomiast dla części 5 – 12 miesięcy”. Wykonawca chcąc przystąpić do postępowania przetargowego zobowiązany jest do złożenia oferty w oparciu o nowy, poprawiony załącznik nr 1e do SIWZ oraz o nowy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. Numer rejestru: ZP.2390-28/17/R.IZ Sulechów, dnia 02.06.2017 r. ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pt.: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: Część 1: Doposażenie pracowni chromatografii Część 2: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych Część 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Część 4: Dostawa urządzeń laboratoryjnych Część 5: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40 Część 6: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych”
Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), odpowiada na pytania, jakie wpłynęły od wykonawców w dniach: 31.05.2017 oraz 01.06.2017 r., w stosunku do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
Zestaw I Dotyczy: Część 3 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Pytanie 1: Pozycja nr 4 – bibuła jakościowa – proszę o doprecyzowanie pytania- zwykle bibuła jakościowa występuje w arkuszach 45x56cm , czy taka bibuła ma być zaoferowana? Czy to ma być bibuła jakościowa średnia? Odpowiedź: bibuła filtracyjna jakościowa 65g/m2 100 ark. 45x56 cm. Pytanie 2: Pozycja nr 11 – ezy jednorazowe sterylne wraz z uchwytami – proszę o doprecyzowanie pytania, ponieważ ezy jednorazowe sterylne produkowane są z polistyrenu i pakowane w opakowaniach po min. 10 sztuk. Ezy z drutu kanthalowego nie są sterylne, a uchwyt do nich jest osobną pozycją. Które mają być zaoferowane? Odpowiedź: ezy z drutu kanthalowego, niesterylne, bez uchwytu. Pytanie 3: Pozycja nr 17 – płytki Petriego – proszę o podanie jakie mają być płytki- płytki PS występują zwykle w rozmiarze 90x14,2 mm lub 55x14,2mm. Czy płytki maja być sterylne czy aseptyczne. Czy można zaproponować opakowanie 400 szt. Odpowiedź: płytki Petriego, sterylne, w rozmiarze 90mm X 14,2 mm.
Pytanie 4: Pozycja nr 19 i 20 – nakrętki na słoiki do sterylizacji – proszę o doprecyzowanie jakiego typu nakrętki mają to być? Metalowe czy z tworzywa sztucznego? Proszę o przykładowy numer katalogowy. Odpowiedź: nakrętki metalowe, przykładowy nr katalogowy 598-N1. Pytanie 5: Pozycja nr 27 – sączki jakościowe miękkie – proszę o podanie wymiaru średnicy sączka. Odpowiedź: średnica sączka 3w Ø 125mm. Pytanie 6: Pozycja nr 28 – filtry do dejonizatora wody SolPure 7 – proszę o podanie jakiego typu ma być to filtr – czy ma być to filtr węglowy czy mechaniczny? Odpowiedź: Filtr wstępny węglowy. Pytanie 7: Pozycja nr 36 – rękawiczki lateksowe diagnostyczne – proszę o informację czy rozmiar S jest prawidłowy i występuje w obu pozycjach? Odpowiedź: w pozycji 36 prawidłowy rozmiar to „L”.
Zestaw II Dotyczy: Część 4 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych Pytanie 1: Czy zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie pozycji 29 do oddzielnej części? Odpowiedź: Nie wyrażamy zgody.
ZESTAW III Dotyczy: Załącznik nr 1a SIWZ; część 1: Doposażenie pracowni chromatografii Pytanie 1 – Zestaw do oznaczania aminokwasów W opisie technicznym pojawił się następujący zapis: roztwór wzorców aminokwasów. Czy jest możliwość zaoferowania mieszaniny wzorcowej aminokwasów? Odpowiedź: Tak jest możliwe. Pytanie 2 – Zestaw do oznaczania aminokwasów W opisie technicznym pojawił się następujący zapis: mikrodozownik o pojemności 20 – 100 ml. Czy jest możliwość zaoferowania mikrodozownika o pojemności 20 – 100 ml? Nazwa tego urządzenia wskazuje na możliwość dozowania objętości mikrolitrowych. Czy Zamawiający miał na myśli objętości mikrolitrowe czy mililitrowe? Odpowiedź: Tak jest możliwa, Zamawiający miał na myśli mikrolitrowe.
Numer rejestru: ZP.2390-28/17/R.IZ Sulechów, 14.06.2017 r. INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
Uprzejmie informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: Część 1: Doposażenie pracowni chromatografii; Część 2: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych; Część 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego; Część 4: Dostawa urządzeń laboratoryjnych; Część 5: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40; Część 6: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych”
- zostało złożonych 5 ofert Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 13.06.2017 r., o godz. 13:00 Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia łącznie wynosi: 283 800,00 zł brutto, w tym: Część 1 – 18 700,00 Część 2 – 6 300,00 Część 3 – 22 000,00 Część 4 – 205 000,00 Część 5 – 27 000,00 Część 6 – 4 800,00 Zestawienie ofert z dnia 13.06.2017 r. odczytanych na sesji otwarcia ofert.
Numer rejestru: ZP.2390-28/17/R.IZ Sulechów, dnia 06.07.2017 r. OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
1. Na podstawie art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. Poz. 2164 ze zm.), Zamawiający informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: Część 1: Doposażenie pracowni chromatografii; Część 2: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych; Część 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego; Część 4: Dostawa urządzeń laboratoryjnych; Część 5: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40; Część 6: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych”, zostały wybrane następujące oferty:
Część 1: Nr oferty: 2 Nazwa i adres Wykonawcy: „SHIM-POL A. M. Borzymowski” E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna ul. Lubomirskiego 5, 05-080 Izabelin k. Warszawy
Część 2: Nr oferty: 3 Nazwa i adres Wykonawcy: MERC Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
Część 4 i 6: Nr oferty: 4 Nazwa i adres Wykonawcy: ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. ul. Polna 21, 87-100 Toruń Oddział Wielkopolska ul. Długa 19, 63-400 Ostrów Wlkp.
Część 5: Nr oferty: 5 Nazwa i adres Wykonawcy: Pro - Environment Polska Sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 101, 02-089 Warszawa
Uzasadnienie: Oferty w części: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zostały wybrane jako najkorzystniejsze, ponieważ Wykonawcy spełnili wszystkie warunki postawione w siwz. Ponadto Wykonawcy uzyskali najwyższą ilość punktów, wyliczoną według kryterium przyjętego w postępowaniu. 2. Zamawiający informuje, że żadna oferta nie została wykluczona z postępowania, ani odrzucona. 3. Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w Części 3 niniejszego postępowania. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze. zm.), ponieważ cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Zestawienie ofert i przyznana punktacja:
5. Zgodnie z art. 94 ust 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), umowy w części 2, 4, 5 i 6 z wybranym Wykonawcą mogą zostać zawarte w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. W odniesieniu do części 1 umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia (art. 94 ust 1 pkt 1a) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYNIK POSTĘPOWANIA: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ogłoszenie nr 112353 - 2017 z dnia 2017-07-26 r. Sulechów: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 518926-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 90660-2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, krajowy numer identyfikacyjny 97075188000000, ul. ul. Armii Krajowej 51, 66100 Sulechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 528 300, faks 683 528 303, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.sulechow.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia publiczna I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie: Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2390-28/17/R.IZ II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii rolnej w Kalsku - Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie, składająca się z następujących części: a) Część 1: Doposażenie pracowni chromatografii b) Część 2: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych c) Część 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego d)Część 4: Dostawa urządzeń laboratoryjnych e) Część 5: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40 f) Część 6: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Załącznikach nr: a) 1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 1 niniejszego postępowania, b) 1b do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 2 niniejszego postępowania, c) 1c do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 3 niniejszego postępowania, d) 1d do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 4 niniejszego postępowania, e) 1e do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 5 niniejszego postępowania, f) 1f do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 6 niniejszego postępowania, - opisy przedmiotu zamówienia stanowią jednocześnie zestawienie parametrów wymaganych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Miejsce dostawy: - Instytut Zarządzania i Inżynierii Rolnej w Kalsku (Laboratorium) - Kalsk 67, 66-100 Sulechów, - Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku - Kalsk 122, 66-100 Sulechów. Szczegółowe miejsca dostaw określono w opisach przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części. 5. Podane w załącznikach parametry stanowią parametry minimalne dla stanowiska. Dopuszcza się zastosowanie elementów równoważnych przy zachowaniu dokładności i funkcjonalności stanowiska pomiarowego. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia jako minimalne wymagania. Na potwierdzenie zgodności (równoważności) oferowanych urządzeń należy załączyć do oferty stosowne dokumenty (np. karty katalogowe, opisy techniczne, itp.). W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącej każdej części przedmiotu zamówienia znajdują się odnośniki dotyczące norm, dopuszcza się posiadanie równoważnych dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych oferowanego sprzętu podanego w opisie przedmiotu zamówienia jako minimalne wymagania. 8. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej w innych projektach, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. 9. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta. 10. Po zrealizowaniu przedmiot umowy Wykonawca dostarczy instrukcje i opisy techniczne konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy w języku polskim. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części:tak II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5 Dodatkowe kody CPV: 38432000-2, 42912300-5, 38500000-0, 19520000-7, 33192500-7, 38437000-7, 38430000-8, 39221000-7, SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Doposażenie pracowni chromatografii Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15203.25 WalutaPLN I Liczba otrzymanych ofert2 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie SHIM-POL A. M. Borzymowski E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna , biuro@shimpol. pl, ul. Lubomirskiego 5, 05-080, Izabelin k. Warszawy, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 16605.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 16605.00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29384.70 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa elementów filtracyjnych do systemu filtracji wody laboratoryjnej Milli Q lub równoważnych Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5121.95 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie MERC Sp. z o.o. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., ul. Jutrzenki 137, 02-231 , Warszawa, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: V.3) INFORMACJE O OFERTACH IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3243.51 Oferta z najniższą ceną/kosztem 3243.51 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3243.51 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze. zm.), ponieważ cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń laboratoryjnych Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT166666.67 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., ul. Polna 21, 87-100 , Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 181662.46 Oferta z najniższą ceną/kosztem 181662.46 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181662.46 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa elementów doposażenia podajnika próbek headspace TurboMatrix HS40 Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 21951.22 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Pro - Environment Polska Sp. z o.o. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., ul. Żwirki i Wigury 101, 02-089 , Warszawa, kraj/woj. mazowieckie Wy Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 29200.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 29200.00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29200.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa specjalistycznych urządzeń gastronomicznych Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3902.44 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie ALCHEM GRUPA Sp. z o.o. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., ul. Polna 21, 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4638.33 Oferta z najniższą ceną/kosztem 4638.33 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4638.33 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: konawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA,ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|